Dagensdesign

Noeliving.dk får nyt liv hos Dagensdesign

Pressemeddelse • 10/03-2020

Som et led i Candyfloss Collective ApS' vækststrategi har Candyfloss Collective ApS pr. 10/03-2020 overtaget noeliving.dk.

noeliving.dk vil smelte sammen med den daglige drift af Dagensdesign hvor det personlige hjem allerede i dag omfavnes i alle dets aspekter.

Hos Dagensdesign inspirerer og udfordrer vi vores besøgendes stil i hjemmet. Ønsket er, at noeliving.dk fremover - gennem Dagensdesign, i ligeså høj grad vil blive en kilde til inspiration og præsentation af hele vores boligunivers.

Gennem anbefalinger i realtid baseret på bl.a. søgehistorik og aktivitetet på Dagensdesign vil platformen fra Candyfloss Collective ApS løbende kunne præsentere den besøgende for anbefalinger på tværs af brands. Anbefalinger præsenteres til den besøgende gennem et intuitivt og lækkert layout.

Ønsket er, at noeliving.dk gennem Dagensdesign fremover vil skabe liv i de danske hjem og inspirere til lækker boligindretning.

"Overtagelsen af noeliving.dk bør ikke medføre de store ændringer udadtil for besøgende", udtaler Dagensdesign, og fortsætter ”Det er vores hensigt, at Dagensdesign bliver den førende inspirationskilde når det kommer til boligartikler på det danske marked. Vi vil levere høj kvalitet til lave priser med en høj grad af service og god information.”

For Candyfloss Collective ApS er opkøbet af noeliving.dk en erfaren tilføjelse til et allerede bredt setup indenfor boligartikler. Dagensdesign er allerede i dag en stor inspirationskilde til valg af boligartikler online.

For yderligere information om overtagelsen af noeliving.dk, kontakt venligst Dagensdesign eller Candyfloss Collective ApS.