Dagensdesign

Ombyggerne.dk lever videre på Dagensdesign

Pressemeddelse • 11/03-2020

Som et led i vækststrategien for Candyfloss Collective ApS har vi pr. 11/03-2020 overtaget ombyggerne.dk.

ombyggerne.dk vil fremover indgå i Dagensdesign’s boligunivers og styrke hjemmesidens position i et stærkt konkurrencepræget i marked.

Dagensdesign er allerede i dag et nationalt omdrejningspunkt for boligindretning med besøgende fra hele Danmark. Ønsket har været, at skabe en platform hvor inspiration til boligen krydres med håndgribelige anbefalinger til boligartikler der ikke er farvet af en annoncørs øvrige betalinger og indrykninger i et magasin.

Hele det magiske og inspirerende univers omkring ombyggerne.dk falder godt i hak med vores mål og ønsker hos Dagensdesign.

Dagensdesign bygger på anbefalings-platformen fra der bl.a. i realtid kan give anbefalinger af boligartikler m.m. med afsæt i den besøgendes færden på hjemmesiden. Ønsket og målet er, at ombyggerne.dk indgår i udvidelsen af vores stødt stigende boligunivers hos Dagensdesign.

”Dagensdesign skal kunne inspirere til valg af boligartikler på tværs af populære og ikke mindst upcoming brands.“, Dagensdesign

ombyggerne.dk vil fremover, gennem Dagensdesign, inspirere til valg af lækre boligartikler til den rigtige pris.

"Vores overtagelse af ombyggerne.dk vil ikke medføre ændringer for vores besøgende", udtaler Dagensdesign, og fortsætter ”Det er vores ønske, at Dagensdesign bliver den førende inspirationskilde når det kommer til boligartikler på det danske marked!”

For Candyfloss Collective ApS er opkøbet af ombyggerne.dk en gevaldig styrkelse til en allerede stærk platform med vores boligunivers som omdrejningspunkt. Dagensdesign er allerede i dag en velbesøgt hjemmeside der danner rammen for inspiration til boligen og ikke mindst shopping af boligartikler online.

For yderligere information om overtagelsen af ombyggerne.dk, kontakt venligst Dagensdesign eller Candyfloss Collective ApS.