Dagensdesign

Venligbolig.dk bliver en del af Dagensdesign

Pressemeddelse • 11/03-2020

Som et led i vækststrategien for Candyfloss Collective ApS har vi pr. 11/03-2020 overtaget venligbolig.dk.

venligbolig.dk vil fremover indgå i boliguniverset hos Dagensdesign og styrke platformens position i markedet.

Omdrejningspunktet og ikke mindst ønsket med Dagensdesign, er allerede i dag, at kunne inspirere og udfordre vores besøgendes stil og tanker når det kommer til boligindretning. Med overtagelsen af venligbolig.dk vil boliguniverset blive styrket gevaldigt og danne rammerne for en endnu bedre oplevelse og inspirationskilde.

Dagensdesign er bygget på platformen fra . Anbefalings-platformen kan bl.a. i realtid give anbefalinger baseret på tidligere aktivitet, historik m.m. Målet med Dagensdesign er, at kunne inspirere og udfordre vores besøgendes tanker omkring køb af boligartikler til hjemmet på tværs af de forskellige brands fra vores samarbejdspartnere.

venligbolig.dk vil fremover, gennem Dagensdesign, inspirere til en lækker boligindretning.

"Vores overtagelse af venligbolig.dk vil ikke medføre store ændringer for vores besøgende", udtaler Dagensdesign, og fortsætter ”Det er vores mål, at Dagensdesign bliver den førende inspirationskilde når det kommer til boligartikler på det danske marked. Vi vil skabe en kilde til inspiration når det kommer til boligartikler .”

For Candyfloss Collective ApS er opkøbet af venligbolig.dk en gevaldig styrkelse til et allerede stærkt setup i vores boligunivers. Dagensdesign er allerede i dag en velbesøgt hjemmeside der danner rammen for inspiration til boligen og shopping af boligartikler online.

For yderligere information om overtagelsen af venligbolig.dk, kontakt venligst Dagensdesign eller Candyfloss Collective ApS.